Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Βάλσαμο χειλιών μαστίχα - βανίλια

 Ολόφρεσκα βάλσαμα χειλιών (lip balms) για ενυδάτωση των χειλιών μας είτε το καλοκαίρι που αφυδατώνονται από τον ήλιο, είτε το χειμώνα που ξηραίνονται και σκάνε. 

Χρωματισμένα φυσικά με εκχύλισμα αλκάνας σε castor oil και άρωμα μαστίχας και βανίλιας. 




 Δεν χρωματίζουν τα χειλη, αφήνουν απαλή γυαλάδα. 
Προσέθεσα βιταμίνη Ε για θρέψη, μελισσοκέρι και έλαια που προσφέρουν φυσική προστασία SPF 5 από τις ακτίνες του ήλιου. 
Ένα τέτοιο βαζάκι διαρκεί έως και 1 χρόνο με καθημερινή χρήση. 

Αν θέλετε να φτιάξετε κι εσείς τα δικά σας στείλτε μου μήνυμα για τη συνταγή καθώς είναι δική μου έμπνευση, δεν την βρήκα στο διαδίκτυο. 


Αν δεν θέλετε να το φτιάξετε αλλά πεθαίνετε να το αποκτήσετε στείλτε μου e-mail στο fallia_xz@hotmail.com ή επισκεφθείτε τη σελίδα μου στο Facebook: Baoobab Treehouse

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Θα ηθελα τη συνταγη να τα φτιαξω μονη μου