Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Σαπούνι ελαιολάδου : Το σαπούνι όπως ήταν πάντα

Αυτό που δεν μου είχε περάσει μέχρι πρότεινος από το μυαλό ήταν το αυτονόητο : Να φτιάξω ένα απλό σαπουνάκι για όλες τις χρήσεις, μόνο με λάδι ελιάς (εννοείται το καλύτερο που βρήκα) 
Αυτό το σαπούνι δεν κάνει τόσο πλούσιο αφρό όσο αυτά που έχουν μιξη ελαίων αλλά καθαρίζει, περιποιείται και μπορεί να τριφτεί και να χρησιμοποιηθεί σε πιάτα (με κατάλληλη συνταγή) ρούχα, και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. 
Δεν προσέθεσα ούτε χρώμα ούτε αιθέρια έλαια για να είναι αυθεντικό ελιάς. 


Αυτό ίσως σας θέσει κάποιους προβληματισμούς, όπως έθεσε και για μένα. 
Αν το φυσικό σαπούνι ελιάς βγαίνει λευκό (υπόλευκο μάλλον) και μυρίζει απλά σαπούνι.. Τι περιέχει το γνωστό σε όλους μας "Πράσινο σαπούνι" που διαφημίζεται ως ότι πιο αγνό μπορούμε να βρούμε? 

Αν βρείτε την απάντηση, πείτε μου κι εμένα. Οχι πως θα αγόραζα ποτέ ξανά στη ζωή μου σαπούνι εφόσον μπορώ να έχω δικά μου, αλλά για την ικανοποίηση της περιέργειας και της μάθησης.

Facebook fan page : Baobab tree house 

Δεν υπάρχουν σχόλια: