Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Γάλα καρύδας, λευκή άργιλος και καστανή ζάχαρη

 Ακούγοντας Mazzy Star ένα υπέροχο βραδάκι στη βεράντα μου, μου ήρθε η τρελή ιδέα να χρησιμοποιήσω φυτικό γάλα αντί ζωικό για το επόμενο σαπούνι μου. Μμμ.. Εκεί έκανε παρθενική εμφάνιση στη λίστα με τα φυσικά μου συστατικά το γάλα καρύδας!!  
"Ένα σαπούνι που θα περιποιείται απαλά και θα ενυδατώνει το δέρμα σκέφτηκα". Αυτή η σκέψη με οδήγησε στο να το ενισχύσω με λευκή άργιλο που καθαρίζει και αποτοξινώνει το δέρμα. Και γιατί να μην κάνει και ελαφρύ peeling που κάθε επιδερμίδα χρειάζεται καλοκαιριάτικο? Έτσι η καστανή ζάχαρη πήρε μέρος στο παιχνίδι μου. 



Κάπως έτσι ξεκίνησε το πείραμα, με τη θερμή μέθοδο σαπωνοποίησης όπου σιγοψήνω για κάποιες ώρες το σαπούνι μου πριν το βάλω σε καλούπια. Αποφάσισα να το εμπλουτίσω με βούτυρο καριτέ στο τέλος της διαδικασίας ώστε να μείνει ασαπωνοποίητο, όλο επάνω στο σαπούνι για ενυδάτωση σε πρόσωπο και σώμα. Λάδι ελιάς, λάδι καρύδας, αμυγδαλέλαιο, καστορέλαιο, βούτυρο του κακάο, καριτέ και άρωμα λευκού τσαγιού συμπλήρωσαν αυτή την υπέροχη συνταγή :) 



Το αποτέλεσμα ήταν υπερλίπανση, που ήρθε το θαλασσινό αλάτι να σώσει, και να δώσει μια αίσθηση καλοκαιριού και να ενισχύσει την απαλή απολέπιση που ήθελα να προσφέρει. 
Οι γνώμες όσων το δοκίμασαν ήταν η ανταμοιβή μου! 

Για τη συνταγή ή για να το αποκτήσετε μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στη σελίδα μου στο Facebook : Baobab Tree House ή στο treehousebaobab@gmail.com 

Γαρυφαλλιά :) 


,


Δεν υπάρχουν σχόλια: